Sunday, February 7, 2010

4 IN SET PERCUBAAN (KULIT BERJERAWAT)

1- ANTI ACNE CLEANSER
2- BLACKHEAD TONER
3- UV DAY CREAM
4- NIGHT CREAM

LANGKAH 1 :MEMBERSIH

membersih dan menulenkan kulit berjerawat dari dalam, menyingkirkan kekotoran dan sisa mekap. Ianya juga mengawal pengeluaran minyak di bahagian kulit yang menrengsakan juga mempunyai kesan antiseptik ke atas kulit yang berjerawat baru atau lama. Picit pembersih atas tapak tangan, tambah air untuk menghasilkan buih . Biarkan 15 saat sebelum membersihkannya dengan air.

LANGKAH 2 : PENYEGAR

sesuai untuk kulit yang sensitif dan merengsakan. Memberi hasil yang baik ke atas kulit yang berminyak dan berjerawat. Membantu meminimumkan kemunculan liang pori akibat jerawat dan komedo. Sapukan terus di kulit dan ratakan ke seluruh kulit dengan menggunakan jari. Jangan gunakan kapas.

LANGKAH 3 : PERLINDUNGAN

Krim yang berasaskan air teraktif dengan SPF 25 melindungi kulit daripada kerosakan dan kegelapan akibat sinaran UV. Mengandungi bahan pencerah dan penapis UV yang selamat untuk mengurangkan kesan pengumpulan melanin. Membantu melindungi kulit yang tidak sempurna dan menjadikan kulit lebih segar serta bercahaya sepanjang hari. Sapukan di kulit sama rata sebelum terdedah kepada cahaya metahari. Boleh digunakan bersama-sama bedak asas/bedak.

LANGKAH 3 (b) : AWET MUDA

Bangun setiap pagi dengan kulit yang segar, bercahaya dan warna kulit yang rata. Krim malam yang mengandungi bahan untuk mengawal penghasilan melanin, memberi kesan awet muda dan meningkatkan sel. Membantu untuk mengurangkan kemunculan tompok hitam, garis halus dan parut. Gunakan pada malam hari selepas menggunakan toner. Sapukan sedikit dengan pergerakan yang lembut untuk wajah lebih bersih dan bercahaya. Biarkan seketika untuk kesan yang yang lebih.






0 comments: